Unikt

Utkast: Sep. 24, 2012

Kategori: Allmänt

 
 Kan jag få ta studenten nu? 

Jobba, tjäna pengar och resa! (det var tre saker som innefattar typ 10000)

Ett av mina livsmål(?) är att fara till Australien och jobba + lära mig surfa! 
Att jobba och bo i Australien är en erfarenhet som jag kommer ha med mig resten av livet! Vilket vore sjukt grymt... Jag hoppas verkligen att jag tar mig dit!

Ibland brukar jag skriva en lista... Den blir typ 1000000 meter lång eftersom det finns så mycket jag vill göra innan jag dör, men det är typ ändå en bra drivkraft och man blir mer motiverad när man sedan får stryka utförda saker.
 
 
-Klara Fysik B och Matte E
-ta studenten
-fara utomlands
-åka på en träningsresa 
-styra upp min hälsa
-jobba på världskryssning 
-jobba i Australien
-lära mig surfa
-bli riktigt, riktigt bra på något
-bli rik och välutbildad
-hoppa basejump!
 
Tror inte någon bryr sig, men nu vet i lite om mina drömmar hehe....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: