Unikt

Utkast: Oct. 03, 2012

Kategori: Allmänt

Har precis varit och tränat, ätit lunch och köpt två nya träningsvänner.. (koss hörlurar och en shaker)
 
Ett par koss porta pro hörlurar och en shaker! Är inte det allt som behövs för lyckade resultat?
Musiken är ju det viktigaste helt klart... Har tidigare sprungit runt med "plopp hörlurar" men dem trillar ju ur öronen så fort svetten börjar rinna!

tänkte iaf pröva dricka shakes efter jag tränat... Tar på tok för länge innan jag får i mig mat annars, man bör egentligen äta max 30 min efter ett träningspass... Efter 30 min börjar nämligen kroppen käka av musklerna.

Jag ska dricka shakes ENDAST efter träning, orkar inte följa anvisningar om att dricka tre gånger per dag..
En shake motsvarar ungefär en kycklingfilé ibland mer?...
 
redan där kan jag konstatera att jag inte behöver "äta" tre kycklingfiléer per dag!
Jag äter hellre en bra frukost, lunch och middag. Shakes vid behov.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: